יום שלישי, 30 בנובמבר 2010

el klasico - הקונצרט של ברצלונה -פנטסטיקו


אתמול בערב נקבעה אחת התוצאות הסנצנציוניות והמדהימות בתולדות הכדורגל ככלל ובמשחק הסופר קלאסיקו בפרט.
5:0 לברסה!!! וזאת לאחר שברצלונה הורידה הילוך ולמעשה דאגה רק להחזיק בכדור.
ההופעה של ברצלונה נראתה כמו קונצרט ואפשר היה לשמוע את המנגינה בכל מקום במגרש. 
זה היה מדהים!!! ברצלונה רקדה על המגרש  ובכל מקום ועשתה ככל העולה על רוחה. 
ריאל מדריד כמעט לא היתה קיימת בעצם לא היתה .
החניכים של "מוריניו המיוחד" במבחן האמיתי שלהם עם קבוצה בדרג הבכיר ביותר (ברצלונה הקבוצה הטובה בעולם מאז הומצא הכדורגל לטעמי)   לא ידעה מאיפה זה בא לה. שחקני ריאל מדריד רק רצו ועקבו אחרי כל מסירה מהשוער להגנה לקישור ולהתקפה במשחק חכם וכשרוני ואי אפשר היה להוציא מהם את הכדור .
אחרי 2:0 במחצית נדמה היה שריאל מדריד יעלו ויטרפו את הדשא שיחזירו את הכבוד וייתנו מאבק אך ברצלונה המשיכה לשלוט במגרש והמחשק הוכרע סופית בדקה ה 54 שמסי שלח כדור גאוני לוויה ששיחק מצוין וככ רצה את הכדור אליו כל המשחק ומול קאסיאס גלגל בקור רוח לפינה השמאלית וברסה פתחה בעצם במשחקי מסירות שהובילו להתלהבות אדירה בקהל ולשחקני ריאל לצאת מהכלים ,המשחק החל להתחמם כל נגיעה של רונלדן בכדור לוותה בבוז מהקהל שראה איך הפורטוגלי דוחף את מאמנם בכעס , כרטיסים צהובים נשרקו ל2 הצדדים ופעמיים כמעט שהתפתחו תגרות בין שחקנים .
את היתד האחרון בחזה של ריאל מדריד המושפלת תקע ג'פרן במתפרצת קטלנית .
ברצלונה הוכיחה שבספרד יש נבחרת אחת , צנועה ,מלהיבה ,רעבה לכדור ויותר כשרונית ברמה שלא נראתה בכדורגל לדעתי מאז המצאתו ורואים שהכימיה והפירגון והחיבור בין השחקנים בנוסף לניהול נכון של גוורדיולה שממש חי את המשחק וזה מוקרן לשחקנים פשוט מושלם!!!.
ברצלונה - ריאל מדריד 0:5 קונצרט ענק של ברצלונה ויש מה לספר לנכדים ..