יום חמישי, 25 בנובמבר 2010

הפועל ת"א - בנפיקה ליסבון

ייפרד בינואר? דה סילבה (צילום: קובי אליהו)                                                                                                               


הפועל ת"א - בנפיקה ליסבון

דאגלס דה סילבה הוא אחד המרכיבים החשובים בהצלחה המסחררת של הפועל ת"א בשנתיים האחרונות וחבל שליגת האלופות לא התחילה אתמול..
דאגלס אחד משחקני ההגנה הטובים שהיו פה , שחקן חכם ואחראי שעולה תמיד עם מוטיבציה לכל משחק וגם נותן את כל מה שיש בלי קשר לאחרים ובכך משפר לידו גם שחקנים אחרים. בנפיקה קבוצה טובה יותר משמעותית מהפועל ת"א בעלת שחקנים טאקטיים חכמים וסבלניים בעלי תכלית במשחק וכדורגל אטרקטיבי אך אתמול למרות מספר הקרנות החד צדדי שלדעתי שבר שיא בליגת האלופות ומספר הזדמנויות מצוינות לא מנוצלות מצאה קבוצה שעשתה הגנה נהדרת שיצאה לקישור ולמתפרצות בצורה מעוררת התפעלות אך יותר מכך שמרה על שער נקי כיאה לקבוצה בלומפילדית ביתית  ובעזרת הקהל האדום והמדהים שצבע את בלומפילד כ"כ יפה הצליחה מ 2 מצבים נייחים (כן מה שהיה תמיד האכילס של הישראליות) וממתפרצת אחת להביס לא לנצח ושוב חוזר להביס 3:0 את אחת הקבוצות המוכשרות בעולם , בנפיקה ליסבון .
היום הוא יום שמח להפועל תל אביב ומקווה שבהנהלה יידעו למנף שמחה לפתרונות מעשיים ונכונים לאי ההבנות הרבות כי הקבוצה הזו(ובנוסף למענק ניצחון וממכירת שחקנים) יכולה בניהול נכון להיות שם דבר באירופה ומראה יציבות לאורך שנים וכולי תקווה שהדברים ייסתדרו לטוב .
הפועל ת"א - בנפיקה ליסבון 0:3 !!! איזה כיף ...אלו הם השדים האדומים 2010 .
זהבי חוגג את ההיסטוריה וזה רק היה הראשון..

יוסי אבוקסיס , אלי גוטמן , השחקנים ולכל שאר הצוות המקצועי - כל הכבוד!!!
הפועל ת"א לאורך זמן ובתהליך מתמיד של עלייה ומקצוענות אמיתית ,משמעת טקטית וכבוד ומנטליות של קבוצה גדולה  .  
וב"ה שנמשיך להנות מכם.