יום שישי, 26 בנובמבר 2010

מכבי תל אביב מנצחת את קאחה לבורל

 יניב גרין וטל בורשטיין לאחר סל של גרין,תענוג !!! 


מכבי תל אביב לא מציגה את הכדורסל ההתקפי המשובח שאפיין אותה בעונותיה גדולות בהן היריבות חישבו רק איך לשמור על הפרש נורמלי שמכבי לא תברח ואלי יהיה להן סיכוי ..
מכבי מציגה השנה קבוצת לוחמי הגנה ושומרים שהרבה זמן לא נראו בכדורסל האירופי ועובדת באינטינסיביות מרשימה במשך 40 דקות לחץ על כל המגרש וביציאה קטלנית ומהירה למתפרצות שהמטרה בשלוב רוטציה רחבה בין השחקנים היא להתיש את היריבות.
מכבי בניצוחו המרשים של דיוויד בלאט והיום אפשר לומר בוודאות שיש לבלאט השפעה עצומה לקורה גם סביב ובתוך המועדון ומצד התקשורת אשר נתנה למועדון שקט יחסי להבנות ולהשתקם .מכבי מחזירה לאוהדים ולצופים בבית את כל מה שהתגעגעו אליו , כלומר אפשר להפסיד זה קורה אבל שיש דרך ברורה ורואים שחקנים שרעבים לכדור ,משטתחים על הפרקט ונלחמים 40 דק' .
תמיד דרוך וכך גם הקבוצה


 דיוויד בלאט בנה קבוצה מוכשרת ולוחמנית , שילוב של זרים טובים המסתמנים כהצלחה דוגמת פרקינס ופרגו ואידסון הדואג לנהל ולאזן את המשחק  לצד גרעין ישראלי המשחק ברוטציה  רחבה ונעזר בספסל עמוק אך יותר מכל ,הקבוצה משחקת חכם וכמו שאומרים : "מפקד טוב נותן דוגמא לחייליו" אנו רואים את דיוויד עומד תמיד נחוש על הקווים מרוכז במשחק וגם כאשר משחקים והיתרון גבוה ובטוח מראה דוגמא אישית לא מסתחבק מדי ורב הזמן מקצועי ורציני אפילו בראיון שלאחרי המשחק .
  
אידסון ,מרוצה מעצמו.מהבולטים במכבי בניצחון אתמול.

רבבות האוהדים בהיכל והאוהדים הרבים בבית חיכו לקבוצה כזו , המשחקת בהתלהבות אדירה ,רואים שהקבוצה מגובשת   ומשחקת יחד ,שחקנים לוקחים אחריות ומשחקים בצורה טקטית וחכמה ורואים שהשחקנים מאוד אוהבים את האווירה ומרוצים מהקהל ויודעים איך להרים אותו ברגעים טובים ולהלהיב ובהחלט רואים דברים שהתגעגעו אליהם מאוד בנוקיה .
אתמול מכבי נתקלה ביריב החזק ביותר בבית שהגיע אחרי רצף הפסדים והיה חייב ניצחון ונלחם עד הרגע האחרון כאשר המשחק היה צמוד לכל אורכו ולווה במאבק עיקש ובעצם מכבי לא הצליחה לברוח בשום שלב ורק למעשה לקראת סוף המשחק שבו קאחה לבורל היתה חייבת לשחק על כל הקופה והמשחק התנהל בקצב מטורף אך מכבי ידעה לסיים את המשחק בקור רוח נחישות ובווינריות המכביסטית האופינית.
יניב גרין מסתמן כמחליף של סופו ואתמול בדקות שהיה על המגרש היה פשוט תענוג לראות אותו עד כמה הוא נהנה מהמשחק ורעב לפרקט .
אז בנתיים האוהדים והקהל מרוצים , מכבי חוזרת להיות פונקציה רצינית  בכדורסל האירופי, ואפשר לומר שהאופטימיות חזרה להיכל ובגדול.
לסיכום : נצחון ומשחק מותח ומרשים על קבוצה מאומנת ואיכותית .