יום שני, 29 בנובמבר 2010

סופר קלאסיקו , אל קלאסיקו 2010

הסופר קלאסיקו הערב בין 2 קבוצות או מעצמות הכדורגל הטובות בעולם ריאל מדריד וברצלונה שברקע מסמכי "ויקיליקס"  המוסיפים לאש ולמדורה ולמתיחות ולפולטיקה בין מחנות האוהדים .
כל אוהבי הכדורגל בעולם ומיליוני נספחי ספורט המצטרפים לארוע הגדול במקומות הבילוי , בבית למול הטלוויזיה והחידוש  מבית מבית היוצר "מדיהפרו" המחזיקה בזכויות בליגה בספרד הוא הקרנת המשחק בכל אולמות הקולנוע במדינה .
כל אחת מהקבוצות מגיעה בפוזיציה מושלמת, חזקה ונכונה למשחק במומנטום וכשרון שלא נגמר.
בניגוד לסופר קלאסיקו בשנים עברו שבהן לברצלונה היתה עדיפות ברורה , המאמן "המיוחד" מוריניו על הקווים יוצר עניין ואיום אמיתי לכל מי שמשחק נגדו ו"מוריניו-המיוחד" יודע לנצח משחקים גדולים ובהתבסס על כך שתוצאות המשחקים והדרך בה ריאל מדריד מנצחת משחקים עם אפקט האינסטיקט קילר שממוקרן מהמאמן לשוער ולכל חוליה במגרש בתאום מושלם .המהירות שבה ריאל מדריד יוצאת להתקפה היא מדהימה ומסחררת מעוררת התפעלות ומרשימה . קבוצות נראות אומללות למולה שההתקפה עושה כמעט ככל העולה על רוחה לכן המשחק הערב מעניין ומותח במיוחד.
על ברצלונה מנגד נאמר כבר הכל וכמו ריאל מדריד מציגה כדורגל מושלם ,מלהיב ואחראי אך האם ברצלונה פגשה קבוצה בסדר גודל של ריאל ? בוודאי שלא וההיפך גם ריאל לא!!!
במשחק אחד הכל יכול לקרות , התוצאה יכולה להיות משחק על הכבוד ,נטול הימורים בהתקפה ותוצאה של 0:0 .
מצד שני גול מוקדם יכול להוביל למשחק פתוח והתקפי ולתוצאה גבוהה וזה מה שכל צופי הכדורגל מייחלים לו, שבהן הקבוצות לא ישחקו מסוגר והגנתי אלא יציגו את מיטב כשרונן ויתקיפו בכל הכלים כדי להשיג הכרעה ברורה.
אין אף מהמר בעולם שהיה הולך על באנקר במשחק למרות שלדעתי יהמרו יותר על ריאל מדריד למרות שהרב המוחלט מעדיף את ברצלונה של מסי כנמצחת.
הערב זה מגיע !!!
22:00 האל קלאסיקו ריאל מדריד - ברצלונה .