יום שלישי, 23 בנובמבר 2010

הדרבי החיפאי - לעלות במטרה לא להפסיד זה לא להסתכל בגובה עיניים, זו נחיתות

התפאורה היתה מושלמת , קריית אליעזר נצבעה בירוק - אדום ,שירים ,תופים ואוהדים הצמאים לכדורגל טוב.
אז זהו , בתחילת המשחק נדמה היה שיש ריח של משחק חזק דרבי טוב ואיכותי כי הוא נפתח בקצב לא רע ומס הזדמנויות
אך מי שאמר או שמנסה (ואני מדבר על מי מהפועל חיפה) לומר שהפועל חיפה הסתכלה למכבי חיפה בגובה עיניים ולאמץ לעצמו עיטורים שבנתיים גם קריית שמונה ועכו במיקומים והשגים טובים יותר לא מייחסות לעצמן טועה ובגדול וחבל .
לשפוט על פי יחסי הכוחות - לא כוחות!!! את הדרבי אתמול מכבי חיפה היתה צריכה לנצח ובקלות , שחקני מכבי טובים יותר איכותיים יותר ומקצועיים יותר וזה היה בולט והדבר היחיד שהפועל עלו עם מוטיבציה לא להפסיד אך אוי ואבוי אם כך ייראה הכדורגל שלנו זה אולי טוב למוריניו לתוצאה במשחק אחד ,גביע וכו'. שמדברים על גובה עיניים זה לשחק קודם כל במטרה לנצח ולא במטרה לא להפסיד זה לא גובה עיניים זו נחיתות. מכבי חיפה פשוט סובלת קצת מחוסר מזל ואולי גם לחץ ליד השער מרב הרצון שהכדור כבר ייכנס אבל משחק שניים טובים ומכבי חיפה חוזרת למסלול
. היה נדמה לי שיעקב שחר היה די נואש ומשלים עם המצב והרגשתי היא שצפויים להיות שינויים בצוות או בסגל אך אם המצב יימשך כך יבוא איזה זעזוע להרגשתי כי נדמה שהלחץ לא עושה טוב לאלישע לוי וכמי שרגיל דווקא לקבוצות קטנות בקבוצה גדולה העוצמה והביטחון ואווירה של עסקים כרגיל שהמאמן משרה לשחקנים במצב כזה היא משמעותית מאין כמוה ומעניין לראות איך יתמודד אלישע במשחקים הבאים כי אוהדי מכבי חיפה רגילים להיות למעלה .
הפועל ת"א בנתיים מסתמנת כאחת הפיבוריטיות לאליפות אם נסתמך על המיקום , הסדר והיציבות במועדון למרות הפציעות הרבות.