יום שבת, 3 ביולי 2010

שחר פאר

ע"פ החלטת האיגוד הישראלי ליחסי ציבור ודוברות, חותם התקשורת לשנת 2009 מוענק לטניסאית שחר פאר, על האדרת שמה ותדמיתה של מדינת ישראל בענף הטניס ובספורט. 

יצוין כי פאר זכתה בחמישה תארי יחידים ובחמישה תארי זוגות בסבב הבוגרות, הגיעה פעמיים לרבע גמר גראנד סלאם ולגמר גראנד סלאם לזוגות, דרוג השיא של שחר הינו מקום 14 בעולם לנשים. שחר מובילה את נבחרת הנשים הישראלית מזה שנים מספר והגיעה איתה לשלב 8 הגדולות בעולם. 



שחר פאר, היא דוגמא מדהימה לספורטאים וספורטאיות ברחבי הארץ ורק חבל שהיא נערצת בקנה מידה גדול הרבה יותר  בעולם מאשר פה אצלנו בבית,ושמזכירים אותה רק אחרי ניצחון בטורניר חשוב ..הבחורה הזו ששנים נמצאת בין 20 הגדולות  ולמרות שכבר הספידו אותה מס פעמים שומרת על יציבות על נחישות וכח רצון אדיר לכל אורך הדרך ולשחק טניס כשחקן ישראלי במצבים הלא סימפטיים הפוליטיים בעולם לבד רק עם מאמן ושיחות פלאפון הביתה. לא קל ומעורר הערכה והערצה ובטח כבוד לייצוג טניס הנשים הישראלי בארץ ובעולם . שחר פאר היא ספורטאית במובן היפה של המילה , לוחמת אמיתית וברב המשחקים ובפרט למול טניסאיות טובות בהרבה ממנה גם בדרוג וגם מבחינת הכישרון נותנת מעצמה ה 110% וזה היופי בספורט ולדעת שאפשר תמיד גם במצב של אנדר  להפוך ולשנות תוצאה לניצחון ואם להפסיד אז בכבוד ! 
ווינרית אמיתית - בהצלחה!!! 


הצלחות גם בחשבון הבנק. שחר פאר