יום שלישי, 31 באוגוסט 2010

גמר הישרדות

כנראה שהשנה הבאה לטובה תזמן לנו תוכנית חזקה הרבה יותר מאשר העונה הנוכחית של הישרדות .
השנה הכל היה צפוי ,סרטונים שעלו לאוויר מתמודדים משעממים יחסית ורייטינג בהתאם - עלוב לעומת הפוטנציאל בתוכנית כה מצליחה בעולם .
לזוכה המאושר בגמר הגיע לזכות אם מדובר בשורד חברתי וכשורד בג'ונגלים למרות נאיביות ,למרות חוסר עמוד שדרה ולעמוד על שלך וערכי "החיילות" שבהם התגאה.. בסה"כ ייצג את הישראלי היפה , הנעים ,החברמן זה שאפשר לסמוך עליו זה שלמרות חוסנו הגופני ונצחונותיו במשימות היה אהוב על כולם כולל הצופים .איש מצחיק וגבר גבר.
אך לדעתי דווקא שרון זו היתה העדיפה ולו רק מתוך האנדרדוגיות , לו רק ובגלל שפשוט סימנו אותה ,שמו עליה איקס אחד גדול ולמה?לא מובן..היא שיחקה משחק אמיץ אמיתי נטול ניסיון ,רגיש וכתמיד כל מתייפיפות העונה וזו הקודמת שדיברו על "נשים" ומקומן במשחק כרגיל כנשים אל נשים לא ידעו לפרגן , קינאו באופן גלוי ובוטה הפנו דווקא אליה את "האש" והחצים וממש עשו דווקא,לא יפה ולא מכובד. שרון עו"ד רעננה לא ידעה לנצל את שעשתה במשחק - חבל שלא אמרה וציינה שבמשימות הסיבולת ,הארוכות ביותר בהישרדות לא נשברה ועמדה איתן יחד עם כולם , לא קיטרה ולא התלוננה אלא נלחמה כלביאה אמיתית. בנוסף , לא ציינה שעשו עליה ממש חרם כל הרביעיה הסופית וניסו להתיש אותה מנטלית ולכל אדם שורד או לא ובמיוחד במקום ובסיטואציה כזו היה קשה עד בלתי אפשרי והיא לא נשברה אלא המשיכה בנחישות כולל לקבל בזכות את אהדת הקהל לפני שפקס "הליצן" שהצופים כנראה היו תמימי דעים לגבי מה מייצג והיכן מקומו ולמתמודדים היה "נוח" שיגיע לגמר , כי מי יבחר בו בבית? או מי מהמושבעים?
אז זהו נגמרה לה עוד עונה ודי מאכזבת אך העונה הבאה לפי השמועות הולכת להיות "פיצוץ" החזקה והעוצמתית ביותר שנראתה על המסך.
נחכה ונראה..